.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
85درصدكارگران گيلان امنيت شغلي ندارند

دبير خانه كارگر گيلان گفت: 85 درصد كارگران گيلان امنيت شغلي ندارند. 
محمد يعقوبي در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت افزود: اين تعداد كارگران در بخش صنعت قراردادي هستند و امنيت شغلي ندارند ضمن اين كه در اواخر سال 84 شوراي عالي كار، طبق مصوبه‌اي كه داشت دستمزدها را دو نرخي كرد و اين باعث شد 70 درصد كارگران قرار دادي اخراج شوند.
وي تصريح كرد: اين شورا در جلسه مجدد خود اعلام كرد كه كارفرمايان و كارگران مي‌توانند به صورت توافقي دستمزدها را از مبلغ 150 هزار تومان تا 180 هزار تومان مشخص كنند و مي‌دانيم كه اگر كارگران توافق نكنند، اخراج مي‌شوند.
يعقوبي ادامه داد: گرفتاري‌هاي امروز در امر خصوصي سازي‌هاي غير كارشناسي بوده و ضابطه‌مند نيست و تاكنون مسئولي از كارگري نپرسيده كه دردش چيست و چند سال است حقوق نگرفته است، به راستي ما نمي‌دانيم مشكلات خود را بايد به كسي بگوئيم.
وي در خصوص صنايع پوشش كه از بزرگ‌ترين كارخانجات كشور و خاورميانه است، اظهار داشت: عده‌اي از افراد اين كارخانه را خريدند و پس از مدتي معلوم شد كه توان اداره و مديريتي آن را ندارند و اكنون بحث واگذاري اين كارخانه به دولت است، اعتراض ما اين است كه در مواقع واگذاري آن به بخش خصوصي كار كارشناسي انجام نشده بود و حالا نيز در باز پس گيري اين كارخانه به دولت، باز هم كار كارشناسي انجام نمي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.